keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

158. 31 DNC 12: Stripes

I: Moikkamoi! Koulu kun alkoi, tämä menee juurikin tähän että yritän epätoivoisesti kirjoittaa teille yhdeksän aikaan illalla, mutta kynnet mulla on teille näyttää! Nämä ovat vieläpä hienot, ainakin mun mielestä :)

Ihana kaverini toi mulle Virosta OPI:n Brazil-kokoelman lakan Kiss me i'm brazilian. Voi että mikä täydellinen pinkki creme! Perus hyvää OPI laatua.  Mun oli siis _aivan_ pakko saada toi kynsille ja sen kaveriksi valikoitui Cesarsshopista tilaamani OPI:n All sparkly and gold. Tuo on just mun makuun sellainen "tuhdimpi glitter", joka peittää kynsillä yksinään. Ihana kimallus<3
Etu- ja keskisormeen sekä pikkurilliin lakkasin tuolla ASAG:lla, kuviosaksilla leikatut siksak-teipit kynsille, Kiss me i'm braziliania päälle ja teipit pois. Onneksi lakat eivät levinneet tai valuneet teippien alle! Peukkuun ja nimettömään lakkasin vain tuota pinkkiä ja lisäsin suorakulmion muotoiset niitit :)





Noi molemmat lakan on kyllä niin nättejä<3


Lakat:
OPI - Kiss me i'm brazilian
OPI - All sparkly and gold
niitit

Anteeksi että tämä postaus oli varsin kuvapainotteinen ja vähätekstinen, koska mun Google Chrome kaatui kaksi kertaa ja blogger reistaili... Kaiken lisäksi 3 lukijaa on lähtenyt :/ Ja psst: uusi banneri :)

Mutta ihanaa loppuviikkoa teille ketkä vielä tätä blogia aktiivisesti lukevat<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: