sunnuntai 23. helmikuuta 2014

149. 31 DNC 3: Yellow nails

R: tämän päivän väri on keltainen. Jaa-a, jos siitä pitää jotain sanoa niin se käy kaikkialle muualle paitsi mun kynsille :D Niinkuin kuvista voi huomata lakka kuultaa edelleen läpi, mutta koska jotain oli äkkiä keksittävä niin menköön.

 Kaivelin lakkalaatikkoa ja tajusin sen hirveän todellisuuden, että mullahan ei ole oikeastaan yhtäkään hyvää keltaista lakkaa! Kaupassa olin kahden vaiheilla otanko Opin Where Did Suzi's Man-Gon vai kauniin keltaisen I Just Can't Cope-Acabanan. Silloin ajattelin kotoa löytyvän vähintään viisi toimivaa keltaista ja luulin omistavani vähemmän oransseja, mutta eipä niin ollutkaan. Molemmat kaunokaiset ovat siis uudesta Brazil kokoelmasta ja molemmat haluaisin kotiuttaa jos vain rahaa olisi :) Kun nyt sitten kuitenkin päädyin WDSMG:oon, niin olen aivan ihastunut: vaikka koko kynnelle en ole vielä ehtinyt testaamaan, silti pullossa se näyttää jo niin ihanalta ja väri on täydellinen.
Lakat:

-Opi Where Did Suzi's Man-Go?
- Miss Selene 13

2 kommenttia:

  1. Ihan kivat kynnet :) Mun oli pakko jääjä selailemaan sun blogia ja ihastelemaan nuita kynsiä, että miten voit olla noin taitava, ihan sairaan hienoja ! Ite harvemmin lakkaan edes kynsiä, kun menetän aina hermoni :D

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: