lauantai 14. maaliskuuta 2015

276. #Fizzyobsessed

Iida:  Keväisen auringon pilkistäessä piti kynsille saada holon jälkeen lisää kesäistä ja iloista lakkaa, joten valitsin mun ehdottoman lempparilakan OPIn Sorry I'm Fizzy Todayn. Ah, se ei petä mua koskaan !

Lakkasin Fizzyä kolme kerrosta, sillä kaksi kerrosta ei peitä eikä sillä vielä saa aikaiseksi tasaista pintaa. Lakasta oon kuullut puhuttavan sen kenkun koostumuksen vuoksi, mutta mä en huomaa siinä mitään muuta vikaa kuin kaljuuntumisen. Ilomielin kyllä lotraan sitä kynsilleni, ei siinä mitään! :D Väri on täysin uniikki mun lakkakokoelmassa ja muutenkin tähän aikaan vuodesta oon heikkona kaikkiin persikkaisiin ja korallisiin sävyihin, nami!
Koristeeksi halusin jotain nättiä ja yksinkertaista, mutta en halunnut peittää Fizzyä liikaa. Päädyin ruffian- manikyyriin, jossa kynnen juuri lakataan kaarevasti kynsinauhan reunaa myötäillen. Tässä ja tässä parit Ronjan tekemät ruffianit, joista jälkimmäiset ovat jo vanhempaa materiaalia :)



Ruffianin tein glitterillä, Claire'sin Magic Snowlla. Mun sivellintilanne on vähän huono, jouduin tekemään nuo ruffianit mun puhdistussiveltimellä *piiloutuu häpeältä*. Kaiken lisäksi glitter ei lähtenyt kynsilakanpoistoaineella minnekkään kynsinauhoilta, joten pahoittelen suttuista rajaa.. Onneksi Born Pretty Storelta on tulossa uusi sivellinsetti, jospa sitten pääsisin ihan maalamaan!



Käyteyt:
- OPI Sorry I'm Fizzy Today
- Claire's Magic Snow

Uppoaako teihin Fizzy ja oletteko kokeilleet ruffiania? :)

4 kommenttia:

  1. Nätit lakkaukset! Tuo Fizzy on kyllä ihana sävyltään, omasta kokoelmasta tosin puuttuu vielä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nena :) Fizzy todellakin kannattaa omistaa, aivan huippu lakka !

      Poista
  2. Ihana Fizzy!
    Mitkä siveltimet sulle on tulossa? Mä valitsin sieltä semmosset vaaleanpunavartiset, ja ovat olleet ihan loistavat käytössä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, Fizzy on rakkautta <3
      Joku seittemän kappaleen setti, niissä on tosi vaaleenpunaset varret!

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: