lauantai 29. elokuuta 2015

350. Bridal nails

Ronja: Nyt kun mun kynnet on ihan nysät, päätin tehdä erityisesti lyhyisiin kynsiin sopivan nudelakkauksen. Tietysti samanlaiset voi varmasti toteuttaa pidempiinkin kynsiin, mutta mun mielestä ne sopii paremmin lyhyemmille kynsille. Tällä samalla idealla voi tehdä erilaisia variaatioita käyttämällä alla peittävämpää nudea tai vaihtamalla leimauskuvioita. Mä tykkään sellaisista lakkausideoista, joita voi muunnella omien mieltymystensä mukaan, joten näistä kynsistä tuli heti yhdet mun lemppareista :)


Lakkasin alle kaksi kerrosta Lumenen kynnen sävyä tasoittavaa CC Nail Concealeria, joka on tosin päässyt jo sen verran paksuuntumaan että peitti kynttä enemmän kuin uutena, mutta se ei todellakaan haitannut mua vaan oli vain hyvä asia koska en halunnut leimata suoraan oman kynnen päälle. Nail Concealerin päälle leimasin vähän puolikuita muistuttavan kuvion Born Pretty Storen laatasta BP-17 Essencen Stamp me! whitellä. Leimat nousi laatasta jälleen kerran hyvin enkä huomannut reikiä kun vasta lähikuvissa, mutta ongelmaksi muodostui kohdistaminen. Se onnistui muissa kynsissä ihan hyvin, mutta onnistuin leimaamaan pikkurillin kuvion ihan vinoon eikä mulla ollut aikaa lakata koko kynttä uusiksi, joten annoin asian olla eikä se jälkeenpäin edes haitannut mua ollenkaan niin paljon kuin heti lakatessa. Itselleen ei saa olla liian kriittinen! ;) Lopuksi kuorrutin kynnet HK Girlillä ja lakkaus oli valmis. Näistä tuli ihanan herkät ja hääkynsimaiset, tykkään! Tällä kertaa vähemmän oli enemmän vaikka mun lakkauksissa asia ei kovin usein ole näin... :D



Käytetyt:
- Lumene CC Nail Concealer
- Essence Stamp me! white
- BP-17

12 kommenttia:

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: