keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

188. Lakkalaatikon uutukaisia

I: Mun lakkalaatikko on saanut viime viikon aikana 6 uutta jäsentä, mikä on mulle aika paljon,koska yleensä lakkoja kertyy tuon verran kuukaudessa tai kahdessa. Haluatte varmaankin siis tietää, että mitä lakkoja olen saanut.



Aloitetaan mun kahdesta uudesta OPI:n lakasta. Poikakaveri kävi laivalla ja tottakai mä olin heti että "voitko tuua mulle pari OPI:n lakkaa pliiiiiiiiis?" Vaikkei kynsilakat ehkä ole aivan hänen mukavuusalueellaan, sain silti kaksi ihanaa lakkaa<3 Laivalla OPI:lla on kappalehinta 12€, kun taas Sokkarilla tai muissa peruskaupoissa taitaa olla se 18.90€. Huima ero siis!
Kuten olen aikaisemmissa postauksissa maininnut, mun Essien Lilacism alkaa olla tiensä päässä, pullossa on enää jämät pohjalla. Siispä pyysin jotain violettia lakkaa. Do you lilac it? on tummempi ja enemmän siniseen taittuva kuin Lilacism. Tää tulee silti käyttöön, koska violetti on yksi mun suosikkiväreistä!
Step right up on vaalean nude jelly, jollasta oon ettiny jo kauan! Tää on niin passeli glitterliukujen alle tai miksei vaikka värikkäiden leimausten kanssa.


City-marketista mulle lähti viimeviikolla mukaan Sally Hansenin ihana sininen glitterlakka sekä Essien Ballet Slippers.
Sally Hansenin Sea-ly String:ssä on mustia tikku- sekä palloglittereitä, isoja hopeisia hexejä, sekä pientä turkoosia glitteriä vaalean sinisellä pohjalla. Tämän koostumus muistuttaa aika paljon siirappia, mutta nätti lakka ja pääsee ehdottomasti kokeiluun pikimmiten!
Essien hento nudesävy oli myös mun must have-listalla. Kaupassa mietin kauan, että otanko Ballet Slippersin vai Sugar Daddyn, mutta viimeisenä mainittu vaikutti liian vaaleanpunaiselta mun kynsille,joten valitsin tämän.


Ihana tätini oli tilannut mulle Avonilta kaksi kynsilakkaa tarjoushintaan! En tiennyt yhtään millaisia lakkoja on tulossa, edes lakkojen nimen perusteella en osannut päätellä mitään :D
Shipwreck muistutti ensinäkemältä sinappia, mutta kynnelle laitettaessa se muuttui keltaiseksi. Seassa olevat flakies-hiput näkyivät kynnellä sekä tässä sinappilakassa, että sinisessä siskossaan Underworldissa. Sen kummemmin en ole näitä ehtinyt vielä testaamaan,paitsi että äiti oli heti lätkäissyt molempia lakkoja kynsilleen :D


Mun  oli tarkoitus vielä tähän postauksen loppuun tehdä dupevertailu, mutta jotta postaus pysyisi luettavassa pituudessa, jätän sen suosiolla ensikertaan...

Nappasiko teillä silmään joku näistä lakoista? :)

2 kommenttia:

  1. What beautiful nail polishes, especially that one from Essie :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks Claudia! I like it too :) It is very close to OPI Step right up..

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: