lauantai 28. joulukuuta 2013

121. Kurkistus joululahjasäkkiin

R: joululahjapostausta oli toivottu ja nyt saatte nähdä mun lahjat kynsilakkapuolelta :) Lakkoja tulikin paljon ja mä olin ihan onnessani kun sain avata paketteja (varsinkin niitä lupaavan tuntusia, joista saattais tulla lakkoja). Kaiken rapistelun jälkeen mun edessä pöydällä nökötti 19 uutta ihanuutta! Tietysti mä olisin halunnut heti kokeilla niistä jokaista mutta kun omissa kynsissä oli jo vanhat lakkaukset eikä poistoainetta ollut mummolassa mukana niin tyydyin ihastelemaan pulloja.




Mariah Carey -kokoelmista löytyy kolme minilakkapulloa (3.75ml, 2 ylempää kuvaa) per paketti. Ne kaikki ovat liquid sandeja eli hiekkalakkoja ja näitä on pakko päästä kokeilemaan heti seuraavaksi. Lahjoista löytyi vain yksi lakka, joka aiheutti "mitäköhän-tästä-tulee" elämyksen: China Glazen sininen tekstuuri Of Coarse! (ylin kuva) Se johtui ehkä siitä, että olen nähnyt vähemmän edustavia ja jopa hirveitä kuvia lakasta There’s Snow One Like You (josta ensimmäisenä itselle tulee mieleen raejuusto ja sitten olkkarin katto..). Siksi se olikin pakko heti swatchata kiekolle eikä tulos ollut lähelläkään hirveää vaan levittyi hyvin, peitti helposti ja kuivui kauniiksi hiekkalakaksi, *huh*.


 Ihanainen I Snow You Love Me vähintään yhtä ihanan It’s Frosty Outsiden vieressä. Noi minilakat on kyllä söpöjä. Kun vertaa OPIn ja China Glazen minilakkoja huomaa, että OPIn minit on melkein puolta pienempiä kun CG:n vaikka ’aikuiset’ pullot ovat lähes saman kokoisia.


 Ensimmäisinä uutuuksista testiin pääsivät IsaDoran hologlitter x1 ja Nailsin musta x1. Molemmat levittyi nätisti ja kuivui nopeesti. Etusormessa näkyy kaljuuntunut kohta, koska aloin levittämään kerrosta glitteriä kynnelle ennen kuin musta oli kokonaan kuivunut. Loppuihin kynsiin laitoin glitterit vasta kun olin varma, että musta on kokonaan kuiva.

 Vasemmanpuoleisessa kuvassa holoefekti ja värit näkyy kivasti, Rocky Ruby on muutenkin ihana lakka ja neliöhiput tekee siitä vieläkin hienomman. Näitä lakkauksia tullaan varmaan näkemään myös uutena vuotena, koska holot ja kirkkaat glitterit mustalla pohjalla toivat ainakin mulle mieleen ilotulitteet ;)

Lakat:

- Nails musta
- IsaDora Rocky Ruby 874
- kynsitarroja

Saiko joku samoja lakkoja vai vieläkö ne jäivät toivelistalle? Entä kuinka moni huomasi uuden bannerin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: