perjantai 21. marraskuuta 2014

238. #ablecaw14 Week 10: Love this brand

R: Tämänkertainen aihe oli mulle tosi helppo ja kiva toteuttaa, sillä oon jo pitempään miettinyt avaruuskynsien tekoa, mutta ne ei ole sopineet mihinkään haasteen kohtaan ennen tätä. Tottakai olen ennenkin yrittänyt taiteilla jonkinlaista avaruuspölyä sekä omille että äitin kynsille, mutta vielä koskaan en ole ollut yhtä tyytyväinen lopputulokseen kuin nyt! Ennen oon tuputtanut värejä suoraan mustan päälle, mikä on siinä mielessä tyhmää että mustan päältähän ei vähemmän pigmenttiset lakat näy. Tällä kertaa virheistä oppineena lakkasin ensin alle mustan sijasta Essien Dive Baria avaruusefektiä vahvistamaan ja tuputin sen päälle valkoisella ne kohdat joihin aioin lisätä värejä. Vasta valkoisen päälle tuputtelin muilla lakoilla ja näistä tulikin paljon värikkäämmät kuin edeltäjistään. Ei vielä täydelliset, mutta ainakin lähempänä sitä ;) Tietenkään värit ei sitten toistu kuvassa yhtä kauniina kuin livenä, mutta eihän kaikki voikaan onnistua aina.


Alunperin mun oli tarkoitus laittaa näihin hopeista glitteriä päälle, mutta päädyin sittenkin vain valkoisiin tähtiin. Jälkikäteen täytyy sanoa, että joku pieni hopeaglitter olisi voinut sopia joukkoon. Päälle laitoin Essien Matte about You -mattalakkaa, koska ideana oli käyttää lempparimerkkejä ja Essie sekä mattalakat kuuluu molemmat mun suosikkeihin :) Mattaus vei vähän Dive Barin loistoa ja muutti sen väriä mustemmaksi mikä ei onneksi tässä tapauksessa haitannut mitään.

Lakat:
- IsaDora Tip White
- Essie Dive Bar
- Essie Big Spender
- Essie Matte about You
- Opi No room for the Blues
-  Opi Ski Teal we Drop

I: Tähän kohtaan haastetta ajattelin harkitulla riskillä vetäistä kynsille täysin uuden lakan. Vastaavan merkin lakkoihin olen kyllä törmännyt useaan otteeseen muissa blogeissa ja facebookin kynsikoristekirpparilla, josta mulle kotiutui mun ihka ensimmäinen Zoya   Tämänkin ostin ihanalta Fanilta, samassa syssyssä hybridilakan kanssa. Lakan nimi on Kitridge ja väriltään se kylmähkö pinkki. Vertasin tätä OPIn Pink-ing of you ja Kiss Me I'm Brazilian- lakkoihin ja ero oli selvä. Kitridge on Braziliania paljon vaaleampi, kun taas Pink-ing of you:ta tummempi ja crememäisempi :)

Kynsillä on kolme kerrosta Kitridgeä. Levittyi todella nätisti vaikka pienehkö suti tulikin mulle yllätyksenä! Voin kyllä sanoa että Zoyalla on paikka mun lempparilakkamerkeissä.
Kynsien juureen tupsuttelin meikkisienen palasella Mavalan uudesta Magic Stardust- kokoelmasta pinkki-violettia glitterpommia, Magic Saphiria. Lakka sisältää aivan himputin paljon violettia ja hopeaa hologlitteriä ja joukossa on isompia pinkkejä ja violetteja hexejä. 


Nämä kaksi lakkaa, aivan täydellisiä yhdessä ja erikseen  



Käyteyt:
Zoya - Kitridge
Mavala - Magic Saphire

Mitäs pidätte ? :)

4 kommenttia:

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: