sunnuntai 10. marraskuuta 2013

107. Ombre -manikyyri

I: Anteeksi tauko, koneeni kanssa on ollut pieniä erimielisyyksiä.. Mutta nyt, olipa kerran kynnet jotka tein kaauan aikaa sitten. Ekaa kertaa (wihii) testasin Ombre- manikyyriä. Elikkäs jos valitaan väriksi violetti (niinkuin minä) niin lakataan violetin eri sävyillä aloittaen tummasta peukalossa ja lopettaen vaaleaan violettiin pikkurillissä. Tai päinvastoin. Järkevämmän selityksen löydätte täältä, O- kirjaimen kohdalta.




Mulla ei ollut violetteja lakkoja tarpeeksi, joten piti vähä sotkee (siinähän mä oon hyvä) värejä. Peukalon ja nimettömän väri on sekoitettu noista lakoista mitä käytin.


Lakat:
- Essie- Lilacism
- Wet "n" wild - on the trip
- Mavala - 305 Samaskand
+ niitit

Onko teillä kokemusta Ombre- manista? :-)

2 kommenttia:

  1. Ei oo mulla tullut vielä tehtyä tällaista ombrea, mutta näidenkin kuvien perustelemana ehdottomasti kyllä kannattaisi! Tosi kivannäköiset, eikä edes vaikeeta :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: