tiistai 14. toukokuuta 2013

49. Tauko

I: Anteeks kamalasti, mut mun on pakko pitää pieni bloggaustauko:( Ensinnäkin meijän parempo kone on rikki ja täs mun koneel ei oo kuvienlataus ohjelmaa. Ja toiseks mulla on kahenviikon sisää 5 koetta, joten aikaa ei yksinkertasesti oo:( Jos iskä saa ladattuu kuvajutun tähän koneelle, ni sit pääsen tekee postauksii. Mutta näillä mennään, ei mulla muuta :(

Puspus te 29<3

R: eli munkin puolesta tulee pieni tauko kokeitten takia, mutta kyllä mä varmaa ehin jonkun postauksen tekee ;) Jos vaan jaksaisin tehä jotkut kynnet..

2 kommenttia:

  1. höööh tää tauko >:( mut hei teillä oon kivoja kynsiä! kiva blogi :)

    saarikoski.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. mut tauon jälkee tulee monta postausta (; kiitti

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: